Webanalytics en KPI’s

Je hebt een website en je wilt meer bezoekers of sales genereren? Het begint allemaal bij je huidige webanalytics en het vaststellen van doelstellingen (KPI’s). Wil je de conversie verbeteren? Met Google Analytics kun je een rapportage samenstellen en bijhouden of de gestelde KPI’s zorgen voor een groei binnen je bezoekersaantallen. Heb je hulp nodig bij het installeren of inrichten van Google Analytics? More Online helpt je graag op weg en kan voor jouw bedrijf de KPI rapportage maken en actiepunten aanleveren.

MAAK EEN AFSPRAAK

Webanalytics en KPI’s

Je hebt een website en je wilt meer bezoekers of sales genereren? Het begint allemaal bij je huidige webanalytics en het vaststellen van doelstellingen (KPI’s). Wil je de conversie verbeteren? Met Google Analytics kun je een rapportage samenstellen en bijhouden of de gestelde KPI’s zorgen voor een groei binnen je bezoekersaantallen. Heb je hulp nodig bij het installeren of inrichten van Google Analytics? More Online helpt je graag op weg en kan voor jouw bedrijf de KPI rapportage maken en actiepunten aanleveren.

MAAK EEN AFSPRAAK

Online Services

  • Google Analytics

  • Google Webmaster Tools

  • Zoektermanalyses

  • KPI’s vaststellen

  • Rapporteren KPI’s

  • Actiepunten aanleveren n.a.v. KPI’s

BEKIJK MIJN DIENSTEN

Meer inzicht met Webanalytics

Werken met Webanalytics is voor alle online marketeers noodzakelijk om informatie te krijgen over het bezoekersgedrag op een website. Veel informatie over bijvoorbeeld het land van herkomst, het apparaat en de verkeersbron zijn terug te vinden in Google Analytics. Deze Online Marketing resultaten kunnen rechtstreeks verwerkt worden in de rapportage van de klant. Door een stukje techniek toe te passen op je website kun je ook transacties en andere doelen instellen en direct meten. Zo heb je een goed overzicht over je gegevens en kun je heel eenvoudig per KPI de conversie bekijken en verbeteren.

KPI’s vaststellen in je rapportage

Wat kun je met alle gegevens uit Google Analytics? Niet alle gegevens zijn toe te passen binnen jouw bedrijf of zijn minder interessant. Hierdoor is het belangrijk om KPI’s vast te stellen. More Online kijkt samen met jou naar de juiste doelstellingen voor jouw organisatie en adviseert en rapporteert zijn bevindingen. Zo kunnen actiepunten opgesteld worden die ervoor zorgen dat er een continue groei blijft in het aantal bezoekers. Wil je meer bezoekers halen uit E-mail Marketing, Mobile, Social Media of andere verkeersbronnen? Maak een vrijblijvende afspraak en wij kijken samen naar een plan van aanpak.

Meer inzicht met Webanalytics

Werken met Webanalytics is voor alle online marketeers noodzakelijk om informatie te krijgen over het bezoekersgedrag op een website. Veel informatie over bijvoorbeeld het land van herkomst, het apparaat en de verkeersbron zijn terug te vinden in Google Analytics. Deze Online Marketing resultaten kunnen rechtstreeks verwerkt worden in de rapportage van de klant. Door een stukje techniek toe te passen op je website kun je ook transacties en andere doelen instellen en direct meten. Zo heb je een goed overzicht over je gegevens en kun je heel eenvoudig per KPI de conversie bekijken en verbeteren.

KPI’s vaststellen in je rapportage

Wat kun je met alle gegevens uit Google Analytics? Niet alle gegevens zijn toe te passen binnen jouw bedrijf of zijn minder interessant. Hierdoor is het belangrijk om KPI’s vast te stellen. More Online kijkt samen met jou naar de juiste doelstellingen voor jouw organisatie en adviseert en rapporteert zijn bevindingen. Zo kunnen actiepunten opgesteld worden die ervoor zorgen dat er een continue groei blijft in het aantal bezoekers. Wil je meer bezoekers halen uit E-mail Marketing, Mobile, Social Media of andere verkeersbronnen? Maak een vrijblijvende afspraak en wij kijken samen naar een plan van aanpak.

Online Services

  • Google Analytics

  • Google Webmaster Tools

  • Zoektermanalyses

  • KPI’s vaststellen

  • Rapporteren KPI’s

  • Actiepunten aanleveren n.a.v. KPI’s

BEKIJK MIJN DIENSTEN

Tijdens mijn werk als Online Marketeer heb ik een breed portfolio opgebouwd als het gaat om webanalytics en het vaststellen van KPI’s. Voornamelijk bedrijven uit de toeristische sector heb ik geholpen met het maken van een website en het optimaliseren van de SEO of het uitzetten van Google Adwords. Samen met mijn klanten bepaal ik online marketing doelstellingen en rapporteer ik deze aan het management van het bedrijf. Ook het verhogen van het bereik binnen Social Media en het versturen en verbeteren van een nieuwsbrief behoren tot mijn dagelijkse activiteiten. Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Maak dan geheel vrijblijvend een afspraak.

BEKIJK MIJN PORTFOLIO

Meer inzicht d.m.v. Webanalytics?