Conversie Optimalisatie
Ben je op zoek een bedrijf die jouw Conversie Optimalisatie uitvoert? Dan is More Online de juiste partij. We analyseren de bestaande bezoekers en het aantal online aankopen. Daarna gaan we aan de slag met het optimaliseren van de conversie, kijken we naar het bezoekersgedrag en passen we waar nodig de website aan.
Meer online omzet door Conversie Optimalisatie
Bij Conversie Optimalisatie kijken we niet naar hoe we meer bezoekers naar jouw website krijgen, maar is het juist belangrijk dat de bezoeker een actie uitvoert op een pagina. Deze actie kan bijvoorbeeld zijn de aankoop van een product of dienst of het verkrijgen van een aanvraag door middel van een offerteformulier. More Online is gespecialiseerd in het verhogen van de conversie en helpt je graag verder met het krijgen van meer aankopen of offertes. Natuurlijk is het belangrijk om te weten wat een conversie is. Daarom leggen we dit graag aan je uit. Stel je website ontvangt 100 bezoekers in een bepaalde periode en van deze bezoekers koopt er 1 een product. Dan is je conversie ratio 1%. Bij het verbeteren kijken we hoe we je conversie ratio kunnen verhogen naar bijvoorbeeld 2%. Om dit te doen is het belangrijk om te weten wie je huidige bezoekers zijn. Dat kunnen we goed inventariseren door te kijken naar de bestaande websitestatistieken.
Hoe verhogen we de conversie van je website?
Allereerst is het belangrijk om het vertrouwen te winnen van de bezoekers. Ervaringen van andere klanten kunnen in dit geval zorgen voor dit vertrouwen. Daarnaast is het ook zeker belangrijk om d.m.v. een beveiligde website de klant aankopen te laten doen. Ook een keurmerk kan meewerken in dit proces. Als tweede punt benoemen we de gebruikerservaring op de website. Daarbij zijn de snelheid van de pagina en de positie van de eerste aanzet tot een actie (conversie) cruciaal. Ook kun je bijvoorbeeld jouw USP’s vermelden in de buurt van een knop om zo de bezoekers aan te sporen om een conversie uit te voeren. Als laatste willen we graag toelichten dat het vooral belangrijk is om te denken als een potentiele klant. Wat zou jij nodig hebben om een aankoop te doen en komen deze aspecten terug op je eigen website of webshop. Wil je meer weten over Conversie Optimalisatie en het verhogen van je conversie ratio? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je hier graag mee.
Online services
Verhogen van de conversie
Analyseren bezoekersgedrag
Reviews plaatsen
Optimaliseren Customer Journey
Verhogen online aankopen
Hotjar Heatmap
Portfolio
More Online is al 10 jaar gespecialiseerd in het uitvoeren van Online Marketing campagnes. Wij kennen de belangrijke tools om jouw website of webshop naar een hoger niveau te krijgen. Onze klanten komen uit diverse branches en wij hebben een passende oplossing voor elk bedrijf. Met onze kennis van van Online Marketing zorgen wij voor meer bezoekers naar jouw website. Bekijk onze portfolio met klanten en projecten en kom met ons in contact.
Onze laatste online updates
Blijf op de hoogte van onze laatste online updates over Conversie Optimalisatie in onze blog. Vergeet ook niet om je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Zo krijg je altijd als eerste de nieuwste Online Marketing artikelen in je inbox.
ONZE WERKWIJZE
Als je kiest voor een samenwerking op gebied van Conversie Optimalisatie dan volgen wij onderstaande werkwijze. Samen maken we duidelijke afspraken om het project zo goed mogelijk uit te voeren. Zo ben je altijd op de hoogte van wat More Online voor je gaat doen tijdens onze samenwerking.

Kennismaking
Wij nemen altijd telefonisch contact met je op om kennis te maken en meer informatie te ontvangen over je bedrijf of project.

Advies
Nadat we weten wie je bent en wat jouw bedrijfsactiviteiten zijn, ontvang je van ons advies over de mogelijkheden op gebied van Conversie Optimalisatie die het beste bij je bedrijf passen.

Offerte
Ben je geïnteresseerd in een samenwerking met More Online dan bekijken we je budget en sturen we een offerte voor onze werkzaamheden.

Aan de slag
Na akkoord gaan we direct aan de slag en houden we continue contact over de voortgang. Je ontvangt regelmatig rapportages om je een zo goed mogelijk beeld te geven van de resultaten.
